سیر تحولی خودروی لادای روسی

سیر تحولی خودروی لادای روسی

Image result for ‫خودروی لادای روس‬‎    شبیه پیکان خودمان بود، زمانی سر کله اش در جاده های ایران هم پیدا می شد، خودرویی زاویه دار و به اصطلاح قوطی کبریتی!

حالا ببینید چه تحولاتی ایجاد شده است.

این از مدل سواری اش

Image result for ‫خودروی لادای روس‬‎   این هم از مدل شاسی بلندش

اما سیر تحولاتش را ببینید:

 

Image result for ‫خودروی لادای روس‬‎

Image result for ‫خودروی لادای روس‬‎  سواری

Image result for ‫خودروی لادای روس‬‎
Image result for ‫خودروی لادای روس‬‎ شاسی بلند
Image result for ‫خودروی لادای روسی‬‎
Image result for ‫خودروی لادای روسی‬‎
    
   البته هدف تبلیغ نیست، هدف از انتشار این تصاویر به اندیشه واداشتن تولید کنندگان محترم خودروی داخلی است که بیایند رقابت کنند، از محصولات 23 سال قبل دست بکشند، پر مصرفترین و کم کیفیت ترین خودرو را چرا تحویل مردم می دهند، من خودروی پراید را اصلاً در مقایسه با خودروهای دیگر خودرو نمی دانم چون در اولین
 
تصادف جاده ای نصف خودرو نابود می شود، من خودم خودروی پرشیا داشتم و در اثر لغزش جاده ای ترمزهای به اصطلاح ABS عمل نکرد و با سرعت 80 دور خودش چرخید و واژگون شد و 50 جلسه فیزیوتراپی رفتم تا آسیب گردنی ام خوب بشود اما   آسیب خودرو به کنار.
 
وقتی هم به نمایندگی محترم در یکی از استانها مراجعه کردم درصدی از هزینه گارانتی را به روش خودشان محاسبه و از من گرفتند و خودرو را به اصطلاح تعمیر کردند اما نگفتند که علت اینکه ترمزهای ای بی اس عمل نکرده چیست؟ تولید داخلی بسیار اهمیت دارد اما با تولید محصولات بی کیفیت چرا جان مردم به خطر می افتد؟
 
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : جمعه 18 تير 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: